Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

marți, 12 iulie 2011

Mercy screams "it's violent love!".

Flyleaf-Justice and Mercy.
Da, alta postare de pe mobil dat fiind ca nu prea am acces la PC si vreo 40 de mb.
Ieri am fost la Aqua Magic. Ca un copil ce sunt m-am distrat dandu-ma in topogane. Anul asta am incercat niste piste noi (something like Kamikaze and Twister). Am mers cu mama, sora si varu. Mi-au lipsit trei lucruri: Telefonul, lantul si Flyleaf. Deoarece nu te lasa pe topogane cu bijuterii and stuff like that mama m-a pus sa-mi las lantul acasa. Nu-i problema, l-am lasat unui prieten de incredere. Telefonul a stat la vestiar toata ziua pentru ca nu-l puteam lua. Flyleaf... Mai e nevoie sa spun ca toata ziua auzeam numa' Rihanna, JB, Inna si cine mai stie ce porcarii?
M-am cam ars eu dar nu ca acum doua zile. A fost amuzant. The best part: o batranica musulmanca imbracata toata in negru dandu-se in Kamikaze. I was like: OMG! Daca poate ea pot si eu!
Ma enervau la culme cei de la intretinere si salvamarii care se uitau asa frumos cu privirile lor de macho mani. Guess what: NU SUNT INTERESATA!
Ah, uitasem. Am baut si eu un mic coktail acolo :D Ofc, fara alcool.
Cred ca inchei aici. Incerc sa scriu cat de curand. Ah, Cata are blog: http://nemo-ganduriprafuite.blogspot.com
Poezii pe stilul care-mi place mie :)
see ya!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu