Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

marți, 28 iunie 2011

La ceainărie.

În Cărtureşti. Duminică, împreună cu Irina şi Cătălina.
Am ajuns pe la 4 şi ceva. Fetele deja comandaseră ceaiul de caramel. -tasty!- Când am ajuns am comandat fursecuri. Deoarece abia fusese adus ceaiul, nimeni nu-şi pusese în "cănuţe" aşa că m-am oferit eu -şi rău am făcut!-. Am vărsat puţin pe masă dar oricum am şters (era un teanc de şerveţele pe masă şi după ce am vărsat, tipul de la ceainărie ne-a mai adus un teanc :)) ). Cătălina mi-a zis că vai, că sunt împiedicatăă dar după aceea, când a vrut să-şi mai pună ceai, a vărsat şi ea :)).
După nu foarte mult timp, ne-a văzut un prieten de-al Cătălinei -Victor- şi a venit să ne salute. S-a aşezat cu noi la masă şi am început să vorbim de una, de alta... Fetele căutau nume de trupă (se gândiseră la Frozen Black Tears... Too emo :D) şi l-au rugat să ne ajute. Am trecut de asta pentru că începuse să citească din cântecele scrise de Irina. Am râs, am glumit... Cătălina i-a zis lui Victor că eu sunt mai teatrală aşa şi că de obicei mă ocup cu divertismentul. Victor mă întrebase unde, pe ce scenă, joc and I was like: I don't do this :-s.
După ceva vreme venise încă un prieten de-al lor, Gaga, care a ajutat-o pe Elena cu trupa din câte am înţeles. That's why we didn't talk so much about the band.
Înainte să plece Victor cu Gaga, Cătălina realizase că nu au găsit nume. Liviu spusese că ar fi frumos să fie ceva românesc iar băieţii nu voiau ceva EMO. Victor vine cu ideea: Cum ar fi... CONTUR?
Perfect! E românesc, nu e emo... e ceva abstract, oarecum. Nu spune prea multe, lasă loc de interpretări. Lovely!
După, am mers prin tot mall-ul, inclusiv la TRF (CUM?! =)) ) şi am admirat una-alta... Cătălina s-a îndrăgostit de o rochiţă verde pe care plănuieşte să şi-o cumpere.
După toate astea am condus-o pe Irina către staţie şi apoi ne-am întors. Am stat puţin pe malul lacului dar vai ce vânt bătea! (Cătă a răcit!) Am plecat repede şi am ajuns -din nou- în City şi am fost prin Bamboo la lumânărele :x (mama a întârziat cam o oră...)
La 8 a venit mama şi am plecat acasă :x
Cam atât. Byez!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu