Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

duminică, 22 mai 2011

Gata pe azi...

Motto: Si ce daca pan' acum n.am prea avut noroc? Se.ntoarce roata si.ntr.o zi am sa ma scot! :P

Sunt in microbuz, astept sa plece spre casa. A fost o zi minunata :x si chiar daca Ana si Sorin ne.au tras clapa, noi ne.am distrat!
Irinele au adus chitarele si am cantat mult. Cand cantam Andri Popa -datorita faptului ca il stiam toti si s.a auzit mai tare- tot parcul se uita la noi. La un moment dat au venit doi tipi din liceu si ne.au ascultat cantand Again. Ghinionul nostru ca exista tigani! Au venit vreo doi care au ochit patura si mancarea. Ne.am luat subtil langa noi telefoanele, camera si ce mai aveam si le.am tinut bine langa noi. Se vedea ca aveau un interes in spatele motivului ca (,) cantam bine. Cand au plecat cei doi colegi au inceput tiganii sa ceara tigari. In momentul ala efectiv tremuram de frica! Aveau un serpisor mic cu care cica ne amenintau dar nu avea mai mult de 25 cm lungime si vreo 5 mm grosime. Din fericire a trecut pe langa noi un tip care le.a zis sa plece la care Erdal: Help, te rog!
Au plecat. Yay! Dupa ce ne.am mai distrat si Erdal a turnat vre.un litru de apa pe mine am plecat spre biserica Sf. Mina sa lasam painile ramase si mai exact 6 din cele 7 cumparate. Yay! Dupa ce am mai stat pe langa biserica unde sunt locuri atat de frumoase am scris biletele cu dorinte si le.am facut barcute dandu.le drumul pe lac. Am mai ramas eu, Cata si Erdal.
Urma sa plecam cu tatal lui Erdal si sa ne lase unde aveam nevoie, pe mine la gara. Am planuit urmatoarea iesire undeva pe malul marii.
Incerc sa scriu si de acasa, poate pun si niste poze-daca le iau de la Ema.

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu