Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

luni, 25 aprilie 2011

Paşteţi Fericiţi!

Cât mai apucaţi. Peste puţin timp începe şcoala... Gata cu PC.u pentru mine, numai şcoală, şcoală şi iar şcoală (plus teze, să nu uităm de teze). De dimineaţă începusem altă postare dar cum a intervenit ceva şi a trebuit să închid brusc, postarea nu s.a salvat. Să avem un moment de reculegere pentru postare...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aşa. Acum, să mă gândesc ce aveam de spus în postare... Ah da, am aflat când mă mut înapoi în camera mea :x Mă mut după ce mi se văruieşte camera. Eu o vreau albastră! Acum e galbenă, pereţi portocalii şi crem am în toată casa, verdele nu.mi place aşa de mult, mov.ul nu e de mine, roşul înfurie deeci... albastrul a mai rămas, nu? Abia aştept mutarea. Eu, singură, hainele mele, muzica mea, biroul meu, ceasul meu cu Donald Duck, desenele mele, patul meu-nimic de împărţit cu nimeni, intimitate absolută :x Acum nu va mai trebui să fiu stresată de sor.mea sau să nu pot dormi din cauza ei sau să nu pot sta în cameră că îi e ei rău sau mai ştiu eu ce. Cameră dulce cameră. Câte amintiri! (şi by the way, am de salvat câteva)
Să vă arăt câteva fotografii cu camera mea... cândva. (mici modificări de atunci)
This, this, this, this, this and this one.
Cum spuneam, mici modificări dar vă închipuiţi stilul meu dezordonat :))

Acuum ascult... Rihanna? :)) S & M -Saiko Monica :))- Chiar îmi place melodia! În excursie cântam ca nebuna "NA NA NA COME ON!":x
Altă melodie: Bruno Mars- Grenade. Noua mea iubire! Nu, nu Bruno ci melodia.

To give me all your love is all I ever asked
'Cause what you don't understand is

I'd catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya
I'd jump in front of a train for ya
You know I'd do anything for ya

I would go through all this pain
Take a bullet straight through my brain
Yes, I would die for you, baby
But you won't do the same

Black Eyed Peas- Just can.t get enough
Nu mă dau în vânt după ea dar e aşa... plăcută...

Boy I think about it every night and day
I'm addicted wanna jump inside your love
I wouldn't wanna have it any other way
I'm addicted and I just can't get enough

Şiii... bineînţeles: Jennifer Lopez feat Pitbull - On the floor
Un singur lucru de "spus": :x

Dance the night away,
Live your life and stay young on the floor
Dance the night way,
Grab somebody drink a little more
Lalalalalalalalalalalalalala
Tonight we gon' be it on the floor
Lalalalalalalalalalalalalala
Tonight we gon' be it on the floor

Ultima dar nu cea din urmă (lol!):
BARBARA STREISAND-DUCK SAUCE -obsesie mai veche, acum m.am gândit să scriu-
Nu cred că are rost să pun versuri :))
Ooooh oooh :x

Ummm... cam atât pe azi. Rugaţi.vă să mai intru pentru că mi se pierd ideile de postări :[
Byee!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu