Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

marți, 29 martie 2011

Neata...

...nu am idei de titlu. Initial voiam sa pun Inocenta dar nu aveam ce scrie prea mult pe baza acestui cuvant. Si daca tot am inceput, inocenta...
... Mi.a rasunat in cap cand veneam acasa ieri, dupa scoala. In drum spre tata e magazinul parintilor unui fost coleg de gradinita. Ne mai intalnisem *inclusiv vineri-nu, nu eu cu el ci cu mama si sora lui, sora de vreo 4 ani*. O cheama Sofia. Mor dupa ochii ei mari. Ieri m.a dat gata cand mama ei zicea Zii pa-pa lu Mony! si ea Pa-paa Mony!.
So sweet! Imi place numele... Sofia! Dar parca mai bine suna Sophie...
Anyway. Azi nu cred k vad Ciupa Ciups. Ah, si azi am niste pitici pe creier *ii rezolv cu Piti... Aaa... Nadia*.
Am facut un filmulet cu toata clasa. E pus pe Fb. Daca nu.i convenea nu trebuia sa se ia de mama. Vii, imi spui personal sau ceva, nu incepi sa.ti bagi in mama pentru ca nu merita si Nadia nu va fi in veci o mama atat de buna pentru copiii ei cat mama pentru mine. Ah, si inca ceva. Mai, nu am vrut un filmulet in care sa fim perfecti PENTRU CA NU SUNTEM. Daca ea vrea sa fie cine nu e nu e vina mea.
Ah, gata cu supararea ca nu face bine...
E ceata. E multa ceata. E multa ceata afara.
Vreau primavara! Vreau temperaturi ridicate, vreau sa fie ca sambata. Dar mai astept...
Era sa uit: somnul imi e dat peste cap. Nu stiu de ce. De sambata seara. Ma trezesc greu, ai mei tre sa tipe de cateva ori pentru ca am impresia ca a fost un vis. Adorm greu. Visez mult si urat *bine, noi cica visam toata noaptea dar retinem numai gandul/visul care ne socheaza cel mai mult*. Dorm prost *ma trezesc cu dureri*.
Si ca tot vorbeam de dormit, versurile pe care le ascult acum:
I try to show how much I feel,
is that a dream or is it real?

Si

In my dreams I am not so far away from home.

Ma pricep sa aleg momentul si melodiile.

V.am zis vreodata ca uneori am senzatia aia de al saselea simt, de prevazatoare. Chestii d.astea stranii. Pe langa faptul ca am socat.o pe Flee de cateva ori cu chestiile pe care le spuneam *ziceam ceva in gluma si era de fapt adevarat!*

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu