Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

marți, 29 martie 2011

De la scoala...

... In drum spre tata. Sper sa nu ma calce vreo masina din pricina faptului ca scriu pe blog.
Azi la modelaj profu ne.a dat esantioane din sarma ca sa ne luam cate 5 metrii pentruu... Aa, pe intelesul tuturor e un fel de schelet uman pe care sa.l modelam in functie de tema data.
La romana a ascultat. Desi majoritatea clasei are macar o nota iar eu nu, nici de data asta nu am iesit.
La istorie profa a intarziat. Pana a venit, eu cu Deey am incercat sa gasim melodia de la reclama cu Tuborg. Noroc cu Youtube.ul!
Am vorbit cu profa de romana despre interpretarea piesei de teatru O scrisoare pierduta. Deoarece avem EXTREM de putin timp la dispozitie, vom fi nevoiti sa decupam fragmentele putin importante. Vom juca mai multe scene *diferite, din acte diferite* astfel incat sa facem un fel de rezumat.
Deoarece avem si timpul diferit, vom avea "dubluri" *pentru ca e bataie pe roluri*. Sper sa iasa bine. Avem o luna la dispozitie sa pregatim totul... Imediat postez si ce am discutat la ora de civica *da, nu pot scrie prea mult*
be right back!
Saiko@mail

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu