Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

joi, 17 februarie 2011

Zilele astea...

...au trecut greu fără PC. Mai ales că de ieri sunt şi gripată *din nou.... ce bucuriee... ~.~*
Să o luăm în ordine? Oke, să vedem:
Luni aka V Day
Spre mirarea mea a fost o zi destul de ok în afara faptului că am început ziua cu certuri dar după ce au plecat ai mei şi am rămas singură a fost muult mai bine. Am fost foarte căutată XD s.au bătut pe mine Ayame, Flee, Iri... Era să şi întârzii la şcoală. Acolo am mâncat ciocolată :x Am avut bentiţa mea specială, roz cu inimioare... puteţi să vă daţi seama cum arată după reacţia Adinei: Monica... Arăţi ca mine la 5 ani când mă credeam prinţesă...
S.au luat de ea toată ziua... Eh, nu mi.a păsat pentru că şi aşa o port odată pe an *tradiţie începută anul trecut*.
Ce m.a enervat a fost episodul special din ICarly. Cel cu iubitul lui Carly care vezi Doamne colecţionează animale din pluş...
Aşa... Marţi...
Am îngheţat de frig *motivul pentru care am gripă*. Am început la 10 cu modelajul. Tema a fost Portret Compoziţional *trebuia să ne jucăm cu "părul" manechinului făcut din lut*. Mi.a plăcut!
După ore am plecat cu Ruxy la Kaufland unde erau părinţii ei ca apoi să mă ducă acasă. ERA FULL! Casele de marcat erau suprasolicitate. Când în sfârşit am terminat, mama lu Rux a intrat într.o farmacie şi noi am aşteptat lângă coş... Când, zic:
-Ruxy... uite.o pe profesoara de română! :o
-Unde mă?
-Acolo... la casă...
-Aaah...
*stăm noi şi ne uităm la dânsa, soţul doamnei ne observă şi îi spune şi ne vede*
Nu zic că Rux a mai văzut o învăţătoare de la noi din şcoală şi eu un elev... XD
Acasă îmi era deja rău. Am făcut o baie caldă, am mâncat şi am stat în pat...
Noaptea nu am prea dormit... M.am culcat la 9, m.am trezit la 10 *am visat urât*, m.a trezit mama la 1 pentru medicament, apoi m.am mai trezit la 3, 4.... şi am stat trează până pe la 6...
Ieri...
Am plecat de dimineaţă la doctor... Mai ales că şi eu, şi sormea suntem bolnave. După ce ne.am cumpărat medicamentele am mers să ne facem nişte analize...
Când ne.am întors acasă îmi era foarte rău. Am stat toată ziua în pat. Aş fi vrut să scriu pe blog dar îmi tremurau mâinile pe tastatură şi eram ameţită.
Am văzut de două ori Cakeboss şi mi s.a făcut poftă de prăjitură... Am rugat.o pe mama să.mi ia, mi.a luat, dar pentru că sunt bolnavă aproape că mi s.a făcut rău de la ea...
Cam atât... sunt scutită azi şi mâine deci voi sta acasă aşa că sper să scriu mai des.
Zbyee!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu