Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

vineri, 4 februarie 2011

Postare pentru a sărbători...

...regăsirea mp4.ului meu...
L.am găsit în weekend dar nu i.am dat prea mare importanţă. Azi, însă, s.a luat curentul aşa că mi.am zis "De ce să nu ascult nişte muzică?!"
Ei bine, m.am simţit chiar super să reascult melodii de prin clasa a 6.a... Cât de înnebunită am fost după ele şi încă îmi mai plac... Aş vrea să le pot scrie pe toate aici dar nu am destul loc sau timp însă uitaţi câteva dintre ele *primele din playlist, nu pot să le iau pe sărite pentru că am display.ul varză şi nu văd nimic*:
Lady Gaga... Cât am iubit.o! Şi dacă stau să mă gândesc mai bine încă îmi place... Lovegame, Paparazzi şi Poker Face *ştiu sigur că mai e şi Just Dance pe aici*
My fav, pe care încă o ascult, Miley Cyrus - 7 things... Pentru că mă reprezintă! Încă îmi amintesc cum şi când am văzut.o prima oară... Eram într.o toamnă la Kim, butonam telecomanda TV.ului şi am lăsat pe Music Channel... Când... "Măi... cine e asta?!" "Măi... seamănă cu Miley!" "Măi... nu are cum să fie ea!" "Măi... ea e!"
Dap... până atunci o văzusem doar în Hannah Montana *da, m.am uitat, e ceva greşit în asta? Încă îmi place. Sunt copil, n.aveţi ce.mi face*
De asemenea ar mai fi Fly on the wall... :D

Aşa... next:
Jonas Brothers :3 *nu sunt obsedată Disney... aşa s.a nimerit în playlist XD* - SOS şi Burnin` up
Sunt drăguţe :X
I gave my all for you
Now my heart.s in two
And I can.t find the other half

Dap... nici eu nu o pot găsi XD

Kat Deluna *obsesia clasei a 5.a şi a 6.a* - In the end
Drăguţă... însă noi am fost mai mult obsedate de Round the show şi Whine up :D Iar eu şi de Unstoppable

Timbaland şi Justin Timberlake pe aici... Frumos...

Remixuri luate de la tata...

Akon... Nobody wanna see us together... Off...

Multe alte vechituri de pe la tata dar îmi plac :X Şi printre ele, bineînţeles, Scooter :X

David Gueta... Love is gone... Parcă asta e prima melodie pe care am ascultat.o de la David Gueta, apoi ar mai fi ceva cu When the lights go out sau nu mai ştiu, îmi scapă numele...

Britney Spears - Piece of me, Circus şi mai era una... aaa... Break the ice :X

Doamne... Alex Velea... Dacă dragostea dispare... Ce vremuri :(

Alexandra Ungureanu - Hello :X

Smiley şi Andreea Bănică - Hooky song... Mi.a plăcut multt

NANA music

Mult Avril... Complicated, My happy ending, Sk8er Boy, Hot, Girlfriend... Eu şi Bobo, obsedatele dintr.a cincea XD



Precious... We were ment to be, supposed to be, but we lost it... And all of the memories so closed to me just fade away... All this time you were petending, so much for my happy ending...

Nişte melodii de pe la Eurovision 2008 XD

Aşa da... Basshunter :X Now you.re gone, All I ever wanted, Angel in the night, I miss you, Every morning şi mai sunt dar nu îmi vin acuş în cap...

Blaxy Girls... Da, eram fană... rău de tot... Fiind şi din Constanţa eram şi mai înnebunită după ele...

Pun data viitoaare un video şi de la ele... Acum trebuie să ies... nu pot să mai stau căci va veni mama...

Saiko te iubeşte! *continui data viitoare cu playlist.ul*

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu