Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

duminică, 23 ianuarie 2011

Today...


...Was homework day... Zi grea... am stat să transcriu atât de mult încât am amorţit rău de tot. O mică relatare a ce mi s.a întâmplat acum două săptămâni: Era miercuri. Aşteptam să iasă 10 B.ul să intrăm în clasă. Între timp au terminat 11 B.ul şi treceau pe lângă noi. Auzeam pe unu strigând din capătul coridorului cum că ar omorî pe oricine pentru o ţigară *tipic dependenţilor*. În sfârşit, trece pe lângă mine, se întoarce şi zice:
-Fata... ai o ţigară?
-Nup...

-Fumezi?

-Nup...

-Te apuci şi tu, stai liniştită... Ce clasă esti?

-A opta...
-E clar... până la sfărşitul anului, crede.mă că te apuci...

Asta m.a lăsat destul de două puncte bară... I mean... cât de puţin poate să ne pese de corpurile noastre... Acum, eu nu am nimic cu fumătorii *pentru că o parte din prietenii mei fumează deja* dar mă simt în inferioritate... Din toate părţile aud cum că mă apuc eu de fumat; mai în glumă, mai în serios îmi zic şi ai mei că fumez...
Dar sunt decisă să nu fumez... Ştiu, mulţi zic aşa, dar am destule experienţe care să mă oprească.... Aşa, simţeam nevoia să o zic, nu ştiu de ce... În ultima vreme simt nevoia să spun multe chestii... Dar cum acum intru mai rar pe blog nu mai apuc să scriu atât de multe...

~~~~~~~~~~~~~~~~

M.am înscris pe Anime Zup... E un forum destul de OK. E foarte primitor şi lumea pe acolo e super de treabă :X
De când s.a închis Animax.ul nu am mai stat pe un forum aşa populat... It.s good... încep şi eu să socializez mai mult... :) Cum trebuie să ies curând, o să termin postarea aici...

Saiko te iubeşte!

1 comentarii pana acum :):

Geo :] spunea...

heeei,si eu am cont pe zup,insa lenea...mimi m-a convins sa imi fac cont,la inceput a fost fun,dupa m-am plictisit,imi era lene sa postez,photoshopul nu imi mai merge,nu imi mai pot posta creatiile :[ god damnit,sis,vreau animax!
si mda...tipi dependenti si la mine in scoala,dar de ce zic dependenti?fumeaza doar ca sa se dea mari,sau doar ca aia mai populari au inceput sa fumeze O_O e aiurea sa fumezi,iti strici plamanii,si mori :|
a,si aia de la mine din scoala cer 1 leu,sau 50 de bani,si daca vad ca nimeni nu le da,cer si 10 bani :]] sunt penibili xD

Trimiteți un comentariu