Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

joi, 27 ianuarie 2011

Groaznică răceala asta...

...nu m.a lăsat să dorm ca lumea... Nu mă lasă nici să mănânc *am reuşit într.un final* şi nici să stau la PC... Aştept să termin postarea şi merg înapoi în pat.
Da, azi aveam olimpiada dar datorită răcelii nu am mers nicăieri... Asta e...
Programul meu de azi a fost alcătuit din stat, stat în pat, stat la TV, stat la PC... Sunt epuizată de răceală, aş dormi non-stop dar nu pot... O mai am şi pe sor.mea care de asemenea este blonavă... Mă bucur că măcar e cuminte...


Şi pe lângă faptul că sunt răguşită şi tuşesc ca o tutunistă, mai şi zbier pe aici, pardon, cânt... :D
Ora oficială de trezire a fost 11, cu chiu cu vai... Camera nu merge... deci o să descarc altă dată pozele făcute la şcoală, inclusiv cea de editat...
Ieri la şcoală a fost chiar funny... Nu am făcut pictură, am vorbit pe acolo *două colege dădeau verificarea*, la isto şi geogra ni s.a predat iar de aici încolo eu am intrat în vacanţă... La sport nu s.a făcut nimic, am stat în vestiar cu toţii şi restul orelor nu le.am făcut...

YAYYY.... Nurofen.ul şi.a făcut în sfârşit efectul :X


Aşa... acum mă simt mult mai bine... Observ că telefonul nu are semnal şi mă întreb de ce :))
Sor.mea se uită acum laa... Tom şi Jerry şi o aud până şi cu căştile în urechi cum râde XD
Azi începea să.mi citească dintr.o carte cu 1000 de întrebări şi răspunsuri... Pe unele le mai nimeream şi eu... Dar la ce stare aveam nu puteam să ascult... Oricum, chiar dacă mă supără des, eu o iubesc :X *de trecut în calendar, nu ştiu când mai zic asta...*
E frustrant să nu am cu cine vorbi... văd că ADIINA nu are chef aşa că o las în pace...

Lyrics day... :D

Just Be Friends


Cam atât pe azi... Saiko te iubeşte!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu