Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

joi, 2 decembrie 2010

Planurile de Crăciun!


M.am tot gândit zilele astea!
Mama a zis că nu pot să.mi fac rochiţă de Crăciuniţă :( So a rămas ideea mea cu "tombola"
Cutiuţă cu bileţele care în mare vor conţine Hug.uri, Kiss.uri şi nişte chestii drăguţe *cartonaşe cu diverse lucruri ce amintesc de Crăciun: Brad, om de zăpadă, om de turtă dulce, etc...*
Anul ăsta încerc să "extind afacerea"... Adica să implic şi persoane de la alte clase. O să i.l returnez în sfârşit pe CHIBI.chan lui BoBo... Cuuum? Nu ştiţi cine e CHIBI.chan? Vă explic data viitoare, pe cuvânt de cercetaş! :)
Important e că l.am făcut chiar în ultima zi de şcoală, anul trecut. Iar Iri mi.a dat ceva asemănător cadou :D Deci am cu cine hoinări prin şcoală. O să fac şi un mic afiş... ceva gen

Merry X-Mas!
http://little-saiko.blogspot.com

Ca să mai fac ceva reclamă blogului... Am planuri mari şi sper să îmi şi iasă :D Vă ţin la curent şi promit să filmez ceva, să vă arat :)

Noapte bunăă! *hug*

1 comentarii pana acum :):

Kami spunea...

Sper ca macar de aceasta data sa'ti iasa planurile asa cum vrei...si sa nu mai scri băss sau sa pui afisul invers :))

Trimiteți un comentariu