Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

duminică, 5 decembrie 2010

Am onoarea să vi.l prezint peeee....

CHIBI-chann MySpace
Micuţul nostru CHIBI.chan, făcut de mine *facut nu născut* anul trecut cu o seară înainte de ultima zi de şcoala, înainte de Crăciun... Cadou pentru Adda aka Skyzo aka Deey aka BoBo sauu... pe vremea aceea, Yokko.
Momentan el se afla la mine... cam de când am fost de serviciu pe şcoală şi l.am răpit de la Andreea. I.am zis că îl iau să îl mai cos pe ici pe colo *la cum a fost cusut inişţial mă mir că a rezistatMySpace*
Deci în ultima zi de şcoală i.l voi returna *l.am terminat ieri de cusut*
Şi am primit cadou de Crăciun de la Iri tot ceva în genul... dar nu am specificat... CHIBI.chan este ca un fel deeee mănuşăă... în fine... e foarte drăguţ...

RevinMonkey

1 comentarii pana acum :):

Kami spunea...

L'am vazut si eu pe mititel:X...e tare simpatic^.^

Trimiteți un comentariu