Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

luni, 8 noiembrie 2010

Zi naşpa :3


Datorită faptului că am dat două teste... Primul la franceză *Dacă ziua a început naşpa, de ce să nu continue la fel, cu un test?* , iar al doilea la matematică. La franceză deoarece s.a supărat doamna profesoară pe noi, pentru că [,] colegii mei nu au salutat.o când a intrat... Însă eu da! Dar tot nu am scăpat de test... care mi s.a părut greu, iar nota e în catalog MySpace
Testul la mate era oricum programat soo, nu a fost o surpriză...
A fost o zi plictisitoare deci nu prea am ce povesti, ca să nu uit, vreau să le zic la mulţi ani Mihaelei *Kim* si Gabrielei *Vero*MySpace Să fiţi fericite, să vi se împlinească toate dorinţele şi nu uitaţi:
Possitive Thinking Is All That You Need!MySpace
Cam atât, cred... mâine zi grea... Încep de la 10 şi norocul meu că nu fac geografie *la care apropo dau test miercuriMySpace* şi asa termin la 4...

See ya...

1 comentarii pana acum :):

Anonim spunea...

aa>:] da stiu..nasoala ziua ...:P

Trimiteți un comentariu