Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

miercuri, 10 noiembrie 2010

Astăzi...

...nu voi posta prea mult... pentru căă a fost o zi destul de naşpa... test greu, pierdut banii de drum, etc; nu am timp şi am şi o lipsă totală de chef...

Mâine însă sper să fiu mai OK pentru că mi.am propus să postez ceva mai mult... *Dacă tot va fi a 50.a postare să fie ca lumea!* Voi mai povesti despre colegi, pun poate şi nişte melodii sau ceva, vreau să şi scanez nişte desene făcute recent so multe poze... *Şi pentru că i.am promis Veronicăi, voi pune şi poze din anii trecuţi, de pe la şcoala... A cincea, a şasea, a şaptea...*

Aseară am făcut cont pe Facebook blogului, so you can Like! it :)

Informaţiile despre profilul meu însă le găsiţi sub postare *sau postări, dacă sunteţi pe pagina principală*, jos de tot.

În caz că nu postez mâine, adică încep o schiţă, termin sigur vineri dimineaţa deoarece plec pe la 11. Noapte bună şi aveţi grijă de voi!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu