Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

marți, 19 octombrie 2010

Racita...


Si nu.mi place deloc :(( MySpace
Dar sper sa.mi treaca mie repede pentru ca vine NijiMySpace
Si duminica ma vad cu Chu ChuMySpace
Sa vedemmm...
Ce am mai facut...
Pai... La scoala:
Ma enerveaza zilnic babuinul. E idiot rau de tot. MySpace In fine... Teste peste ascultari peste note peste iesiri la tabla si... intelegeti voi...
O sa incerc sa mai scriu diseara... MySpace acum sunt pe fuga si nu stiu cand imi cer ai mei sa sting PC...
Anyway, promit ca ma reapuc de scris si povestesc toate nebuniile de pe la scoala *sunt multe numai ca daca nu le scriu la timp le uitMySpace*

See ya! MySpace

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu