Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

miercuri, 4 august 2010

Something New (?)

Soo... Poate ati observat melodia de mai sus ^ (Groove Coverage - Rock)
Ei bine ma plictiseam si am zis ca, de ce nu? Sa impartasesc cu voi cateva melodii care imi plac mult (da, da... stiu... sunt cateva persoane pe aici care sunt rugate in continuu sa le asculte si nu o fac xD)
De fiecare data cand o sa mi se puna pata pe vreo melodie am sa vin aici sa o schimb...
Cum zicea o prietena:
God Bless U!

4 comentarii pana acum :):

Alba ca Zap@da spunea...

B-)...mda,eu sunt una din persoane...de fapt cred ca sunt singura care nu asculta si nu-i place stilul tau de muzica(daca se poate numi muzica,fara suparare)...si schimba mama,cate melodii vrei...

Kami spunea...

Nu ruxy...nu esti singura..eu sunt a 2`a persoana careia nu`i place acest gen de muzica...scuze moni :(

Saiko Chan spunea...

~Alba ca Zap@da
Ei bine da! Se poate numi muzica. Daca nu vrei nu asculta (pe blog) nu te oblig!
~Kami
De fapt tu esti prima dar nu mai conteaza ;;)
Nciun scuze ca nu se accepta!

Alba ca Zap@da spunea...

de ce iti ceri scuze camy?nu ai de ce...fiecare cu genul lui de muzica sj monik,nu ma lua cu''dka vrei nu asculta'' ca stii foarte bine ca te tot rogi de mine sa ascult melodia aia,melodia cealalta,desi stii ca nu-mi plac...si repet:lalaiala aia si pitigaierile nu sunt muzica

Trimiteți un comentariu