Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

luni, 30 august 2010

N`am prea postat...


Sa vedem de ce :-?

1. Nu prea am chef de scris... nu stiu de ce :D
2. Nu prea am ce sa scriu chiar asa de interesant, sau uit...

3. Stau mai mult cu forumul...


Asa... pentru ca nu prea stiu ce sa zic... Incerc sa`mi amintesc ce am facut la plaja :-?
Deci am fost cu Ruxy si Vero. Pe Rux am luat`o cu masina. Tata a plecat la munca, eu cu mama si sor`mea si Rux am continuat drumul. Ne`am oprit sa`i iau mamei un ziar. A venit si Rux sa isi ia o revista.

Eu~ Telegraf va rog :)
Vanzatoarea~Poftim

*dau un leu*

...

V~E un leu... ce mai astepti? :

Eu~ Aaa... :D
Apoi a plecat mama putin si am ramas noi trei in masina. Eu ma prosteam pe acolo, cantam, faceam ca Mario. Rux abia reusea sa vorbeasca cu Vero :))
Am ajuns si la plaja, am intalnit`o pe mama lu` Rux :X Apoi am coborat si ne`am instalat frumos pe plaja *daydreaming*. Batea un vanttt X___X Si erau niste valuri... Am intrat toate trei *eu, Rux si Vero*. Am stat cat am stat si apoi am mers la prosoape. Apoi am mai intrat odata, cu Vero. Vorbeam, ne jucam, o speriam cu alge :] So funneh :X

Apoi a trebuit sa ajung si acasa si ele s`au distrat in continuare pe plaja.

:-??

In rest mai nimic... mai sunt doua saptamani pana incepe scoala... mai am destule teme si ceva de citit... Mai vorbim *hug*

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu