Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

luni, 24 mai 2010

Plictiseala de ieri...


... chiar a fost plictiseala :)) Ai mei au stat cu musafirii acasa... Dupa ce s`au insorit au iesit si afara... Eu, putin cam trista, desenam in camera mea... Ma cheama mama, mananc, apoi desertul: INGHETATA CU FRISCA SI TOPPING!!! :X Apoi merg sus, o sun pe Kim sa o intreb daca iese afara... Alexandra era la Kim, isi facea parul :)) Trebuia sa astept pana Kim ii termina de intins parul. Intre timp eu vorbeam cu Alexandra si cand mancam Chio Chips, cand Milka... In sfarsit terminasera... Am iesit afara, Alexandra trebuia sa mearga pana la magazin, apoi am mers la Kim... Ne plictiseam... ~.~ Ne`a venit ideea unui joc cu biletele... intre timp... Alexandra fusese anuntata ca trebuie sa plece... Am ramas eu cu Kim... Propozitiile veneau ceva de genu`:-? :

Kim ~ Eu ~ Kim ~ Eu

Ce face? Unde? Cu cine? Cu ce e imbracat?



A iesit ceva foarte haios... Desi nu imi amintesc prea multe ;))



A doua oara am schimbat rolurile...

Eu ~ Kim ~ Eu ~ Kim

Ce face? Unde? Cu cine? Cu ce e imbracat?



De data asta am sunat`o si pe Ruxy ca sa nu ne distram doar noi... Uitati cate ceva din ce imi amintesc :) :

Eu... cant la Otaku cu un magar imbracata cu pijamale cu SUPER MAN!
Kim... tipa la ora de religie purtand o masca de Halloween!
Ruxy... ia lectii de pian pe WC cu o minge de golf, imbracata in plastic topit!
Eu... Invat pentru teza in cusca lui Leo cu un caiet de mate imbracata intr`un sort si chilotei tanga xD!!!

Ruxy... ia cina cu Madonna pe sosea cu telefonul!
Kim... merge la concertul AC/DC in pod!
Eu... ma tai cu lama in porumbar cu geamul termopan imbracata in haine de doliu!


Cam atat momentan :D Ne`am propus sa jucam asta si azi... Va mai povestesc ce a iesit...



Aaa!!! si aseara ma inselasem... Credeam ca mi se va face rau din cauza dulciurilor si a Colei =)))



Saiko Loves Ya~! *hug*



P.S.: Iri inca mai cauta BASSISTUL pentru TRUPA ei din CONSTANTA de ROCK/ALTERNATIV... daca e cineva interesat...

add: sweet_punk_demon

http://thelostkiddos.blogspot.com/

1 comentarii pana acum :):

RedandBluewin4you spunea...

deci eu sunt tare...iau cina cu madonna,iar lectiile de pan pe WC..never

Trimiteți un comentariu