Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

joi, 1 aprilie 2010

1 Aprilie si ultima zi de scoala :)



Din cauza unor probleme nu am putut sa va scriu ieri asa ca va urez azi un 1 Aprilie Fericit micii mei cititori *big hug*

Prima si singura pacaleala mi`a facut`o Andreea( zicandu`mi ca nu facem ore :) Eu, entuziasmata toata, aflu ca de fapt nu e asa (tot de la ea, fiind sigura ca eu o iau in serios) Asta e... desi mi se parea imposibil ca dirigu` sa ne trimita acasa... ii cazusem in capcana :(
Eu una nu am facut nici o farsa, nimanui si sincer chiar nu ma pricep la astfel de lucruri :-"
A venit si ultima zi de scoala :x Cum dragul nostru diriginte ne`a zis ca azi se fac ore... ca o fetita silitoare ce sunt m`am dus... Surpriza! Eram singura din clasa ;;) Dupa vreo ora a venit Irina (aka Hiyono) si ne`am apucat sa pictam... desi dupa 2 ore inca nu o terminasem, femeia de servici ne`a dat afara :) Cam asa mi`am petrecut ultima zi de scoala... O ora pe drum... Alta asteptand colega in statie... 2 si ceva la scoala... Jumatate la mama si o ora pana acasa... De acum spar sa mai scriu pe blog, fiind singurul loc care nu ma opreste din ce am de spus, se pare ca eu nu profit :-" Eh... lasa ca vine vacanta *evil*
Voi cum v`ati petrecut ultima zi de scoala sii... V`ati lasat pacaliti anul asta? ;;)

1 comentarii pana acum :):

Hiyono-chan' ^ ^ spunea...

:X da ultima zi de sc
^ ^
petrecuta cu tine a fost perfeeeect>:D< (love ya)
Dupa ce am plecat spre statie,l-am sunat din nou pe tata
"ca nu mai vreau sa impachetez pasca,tataa:(((( si mi-e EXTREM de FOAME!!!!!!!!"
Tata: Ok,Ok,Ok!...Vino Acasa
EU: Bine:X:X:
Tata: da vezi,dute pana la bunica-ta si ia cartofi
Eu: Binee...8-|
Tata: Si nu Uita de lapteee!
Eu: binee T.T
:))
dar in shimb a fost bine avand inn vedere la foamea pe care o aveam,am primit o portie MARE de cartofi prajiti:X:X
Imi pare rau ca n-am mai venit cu tine la tomis T.T

Trimiteți un comentariu